HTML

Pipszi30


30 éves leszek. Erről írok. Aztán, ha már annyi vagyok, akkor majd arról.
Update: annyi vagyok, arról írok.
Te meg ide írj: pipszi30@index.hu

Címkék

belga (1) bootleg (1) bulgária (4) buli (9) chachacha (4) csalga (4) dublin (2) én (28) érdekesség (7) felhívás (2) fonogram (1) fotó (6) hellókarácsony (1) játék (4) kispál (1) koncert (1) korda (1) kritika (2) magashegyi underground (2) marketing (1) média (2) mtv (1) playmate (5) programajánló (5) rap (1) recept (1) rejtvény (1) reklám (4) retro (8) szórakozás (17) techno (1) történelem (1) trance (2) tv (1) vicces (9) video (14) videomix (4) zagar (3) zene (18)

Utolsó kommentek

2007 leghosszabb szalaghirdetése

Meglepetés készül az olvasóknak

2007.12.03. 16:22 Pipszi

Bár az én születésem 30. évfordulóját ünnepeljük szombaton, de a blogolvasóknak én is kedveskedek majd egy kis meglepetés ajándékkal a bulin. Aki szeretne ilyet, küldjön magáról egy olyan fényképet, amin szemből áll / ül / guggol / fekszik / térdel :), és legalább a feje látszik (lehetőleg igazolványkép, de akár egészalakos / csoportkép is jó, ha nem profilból vagy rajta).

Lányok bátran küldhetnek fürdőruhás / fürdőruha nélküli képeket is (de csak magukról ér, mert olyan meztelen nőt már én is láttam az interneten, aki biztos nem jön el a bulimba).

Ide küldjétek: pipszi30@index.hu, eddig: december 6., 18.00.

Szólj hozzá!

Címkék: játék szórakozás felhívás

A bejegyzés trackback címe:

https://pipszi30.blog.hu/api/trackback/id/tr41250920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása