HTML

Pipszi30


30 éves leszek. Erről írok. Aztán, ha már annyi vagyok, akkor majd arról.
Update: annyi vagyok, arról írok.
Te meg ide írj: pipszi30@index.hu

Címkék

belga (1) bootleg (1) bulgária (4) buli (9) chachacha (4) csalga (4) dublin (2) én (28) érdekesség (7) felhívás (2) fonogram (1) fotó (6) hellókarácsony (1) játék (4) kispál (1) koncert (1) korda (1) kritika (2) magashegyi underground (2) marketing (1) média (2) mtv (1) playmate (5) programajánló (5) rap (1) recept (1) rejtvény (1) reklám (4) retro (8) szórakozás (17) techno (1) történelem (1) trance (2) tv (1) vicces (9) video (14) videomix (4) zagar (3) zene (18)

Utolsó kommentek

2007 leghosszabb szalaghirdetése

Én szóltam előre...

2007.12.10. 01:45 Pipszi

Robert King Merton, amerikai szociológus 1957-ben fogalmazta meg az önbeteljesítő jóslat elméletét, mely szerint maga a jóslat kimondása eredményezi azt, hogy valóra válik és az elvárásoknak megfelelően fog alakulni a viselkedés. Tegnap kiderült, a 2007 legnagyobb bulija szlogen önbeteljesítő jóslatként funkcionált, ezt elfogultság nélkül, a hangulat és a vendégek visszajelzései alapján mondom. Köszönöm a köszöntést annak a közel 100 barátomnak, ismerősömnek, aki ott volt, és azoknak is, akik telefonon, e-mailben üzentek. Külön köszönet a megjelent pléjméteknek, Zsuzsinak, Ágotának és Heninek.

















Azt hogy milyen érzés 30 évesnek lenni, még egyelőre nem tudom, majd december 11-én kiderül; csak a bulizáshoz alkalmasabb időpontnak tűnt a szombat, mint a kedd, a születésem pontos évfordulója. Viszont hamarosan (1-2 napon belül) felkerül a részletes videós és fotós beszámoló a buliról és az ajándékokról, majd gyertek vissza.

2 komment

Címkék: én szórakozás buli playmate

A bejegyzés trackback címe:

https://pipszi30.blog.hu/api/trackback/id/tr41258629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józanság 2007.12.10. 10:01:47

Nagyon jó buli volt, sajnálom, hogy korán kellett távoznom...

Serrano 2008.01.18. 11:38:00

Jó volt ez a csacsacsás nyitóbuli, már az a 3 perc, amit ott töltöttem. Grinzingis bemelegítésekkel mindig az a gond, hogy utána már nem érdekel semmi!
Kellemes és szeszmentes 7végét! XUMPI
süti beállítások módosítása