HTML

Pipszi30


30 éves leszek. Erről írok. Aztán, ha már annyi vagyok, akkor majd arról.
Update: annyi vagyok, arról írok.
Te meg ide írj: pipszi30@index.hu

Címkék

belga (1) bootleg (1) bulgária (4) buli (9) chachacha (4) csalga (4) dublin (2) én (28) érdekesség (7) felhívás (2) fonogram (1) fotó (6) hellókarácsony (1) játék (4) kispál (1) koncert (1) korda (1) kritika (2) magashegyi underground (2) marketing (1) média (2) mtv (1) playmate (5) programajánló (5) rap (1) recept (1) rejtvény (1) reklám (4) retro (8) szórakozás (17) techno (1) történelem (1) trance (2) tv (1) vicces (9) video (14) videomix (4) zagar (3) zene (18)

Utolsó kommentek

2007 leghosszabb szalaghirdetése

Brékinnyúz: 30 éve születtem, Luanda ünnepelt

2007.12.11. 13:00 Pipszi


Hajnal fél egykor vettem csak észre, hogy már 30 éves vagyok. Nem is a tükörbe, hanem az órámra nézve. Úgyhogy még egyelőre nem drámai a helyzet vagy a változás. Egy nálam idősebb barátom (ezek szerint 30 fölött is van élet!) szerint "Üdv a B oldalon". Persze ő még a bakelitkorszak szülöttje; én viszont már részben CD-ken szocializálódtam, úgyhogy inkább azt mondom: van még hátra a 74 perces törzsanyagból, meg amúgy is, lehet, hogy limitált példányszámú dupla CD-s a kiadással van dolgunk.
További időutazás a Híradó esti kiadásában, lapszemle holnap (köszönet Rudinak és Wajdynak a korabeli sajtótermékekért).

Szólj hozzá!

Címkék: retro én vicces érdekesség

A bejegyzés trackback címe:

https://pipszi30.blog.hu/api/trackback/id/tr55260209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása